La Casa de la Cultura (en el cuarto de atrás)

Tuesday, October 15, 2013

Intervención de Carlos en parque





Posted by Manuel at 9:13 AM
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Archive

  • ▼  2013 (13)
    • ►  December (1)
    • ►  November (2)
    • ▼  October (7)
      • Presentacion del trabajo de Rodrigo.
      • PDF del Simposio Decolonial en Toronto.
      • Esta discusión traza la historia de espacios lider...
      • Intervención de Carlos en parque
      • Here is Brugueras's Manifesto of Artists' Rights ...
      • de como hacer productiva una obra parásita
      • Convocatoria
    • ►  September (3)

Contributors

  • Carlos Colin Moreno
  • Emilio Rojas
  • Gabriela Aceves
  • Guadalupe Martinez
  • Josema
  • Manuel
  • Unknown
  • Unknown
  • Unknown
Simple theme. Powered by Blogger.